0164-685579 info@helmonsfc.nl

Financiƫle administratie

Voor u als ondernemer is de administratie van fundamenteel belang. Niet alleen omdat het wettelijk verplicht is om een financiele administratie bij te houden. De administratie geeft namelijk voortdurend inzicht in de financiƫle situatie van uw bedrijf.

Uw administratie vormt immers de basis voor uw belastingaangiften. De Belastingdienst moet alle gegevens die van belang zijn voor de belastingheffing vennootschaps-, omzet-, loon- en inkomstenbelasting) eenvoudig kunnen controleren.

Wij verzorgen voor u:

  • Het boeken van uw inkopen, verkopen, onkosten, kas- en bankboek;
  • Het genereren van debiteuren- en crediteurenoverzichten;
  • Het verzorgen van uw salarisadministratie;
  • Het verzorgen van uw aangifte omzetbelasting en loonbelasting.

Interesse?

Contact

Antwerpsestraat 7 – 4611 AA Bergen op Zoom
Telefoon 0164-685579
info@nullhelmonsfc.nl